منتديات sweet angel
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلاً وسهلاً بكم في منتديات سويت أنجل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

دنية غيري ومش دنيتي!!!

كاتب الموضوعرسالة
الفلسطينية
مشرفة
مشرفة
الفلسطينية

دنية غيري ومش دنيتي!!! Empty
مُساهمةموضوع: دنية غيري ومش دنيتي!!!   دنية غيري ومش دنيتي!!! I_icon_minitimeالسبت أغسطس 16, 2008 1:45 pm

دنية غيري ومش دنيتي

ساعات الإنسان بيكون محتاج لحد يكون قريب منه مش يحتاجه لأنه بمشكله لا بيكون محتاج لحنانه وطيبته مع انه الدنيا دي علمتني القساوة والكره والذل والخيانة والغدر. عشان كده أنا محتاجه الحب والحنان لأنه الدنيا ماادتني لاحب ولا حنان ولا طيبه ماحسيتش بحب وحنان بل حسيت بغدر وخيانة من الدنيا .وأنا باقولها كفاية... كفاية... أديني مرة وحده وكفاية تاخدي مني كفاية...كفاية...كفاية.
وباقولك لا... لا... يا دنيا عمر الحب ما ينتهي عمر اللي بيعرف يحب انه يكره وباقولك لا ...لا... مش حتقدري علي انك تخليني اكره مش حتقدري تخلي قلبي يقسي مش حتقدري علي قلبي مش حتقدري تخليني أخون أو أغدر لا أنا ماباكرهش أنا ما بأقساش أنا ما أغدرش ما أخونش ...أنا حأحب وأفضل أحب وبإخلاص لأنه قلبي عمره ما عرف الخيانة والغدر...وساعديني لأول مرة بحياتك أوقفي جنبي ومتوقفيش طريقي ومتحطويش عقبات بطريقي سهلي لي طريقي أديني ولو مرة وحده.... وكفاية تاخدي مني احلي أحلامي وأجمل حبايبي....وفقي بيني وبين حبايبي خليني أعيش... أحلا أيام... واسعد ليالي ...
أنا بأطلب منك وقفي جمبي لأنك لو غدرتي بيا أنا حأغدر بيكي يادنيا ساعتها أنا مش حأعوزك أنا حانسحب لأنك إنتي اللي حتكوني اكسبتي بس حيجي يوم وأدوسك يادنيا عشان كده وباقولك كفاية أديني ولو لمرة وحده أديني زي ما أديتي غيري ولا لأنه غيري قدر عليكي واقوي مني أنا مش ضعيفة بس أنا قلبي طيب ياتري اللي قلبه طيب هو الضعيف.
أنا عمري ما أقسي قلبي عشان تديني وأنا عارفه انك مش دنيتي انك دنية غيري وأنا خلاص لو مش حتوقفي جمبي أنا فعلا رح ازرع حجر بقلبي وأوريكي الغدر والخيانة والقساوة وأكون فعلا بغابه أكون زي الوحوش اللي ما بيرحموش عشان اقدر أخد منك وأكون اقوي منك ومنهم وأتسابق زيكم علي القساوة والغدر والخيانة ...
ليه الناس إنزرع بقلبها الغدر والخيانة والقساوة والكره هيا الطيبة والحنان والحب راح وين ليه قلوبنا مليانه قساوة وكرة ليه ...ليه...مانعرفش نعيش إلا بالغدر والخيانة والكرة والقساوة ااااااااااااااااااااااااه يادنيا ماتقدريش تحولي قلوب الوحوش إلي قلوب طيبه ليه ...ليه.

عشان كده الدنيا دي مش دنيتي

بدي أروح علي دنيا فيها الحب والطيبة والحنان القيها وين .
أنا فعلا لقيتها بس ياتري حقدر أوصلها لقيتها بقلب حبيب عمري ما أقدر استغني عنه قلب فعلا مليان بالحب والطيبة والحنان أنا فعلا محتاجه القلب ده هيا دنيا مش قلب ساعدوني أصلو أنا محتاجاه وما أقدرش أعيش من غيرو هو كل حياتي ودنيتي هو فعلا دنيتي اللي أنا كنت بأدور عليها بس الدنيا
ما تغدرش فيا ولا الناس اللي بالدنيا تغدرني وتفرق بينا..
يارب اجمع بيني وبينه علي خير
وما تحرمنا من بعض يارب.......

كتابة :الفلسطينية

دنية غيري ومش دنيتي!!!
صفحة 1 من اصل 1